בתגובה לדו"ח האמריקני: בימין קוראים לנתניהו להחיל את הריבונות

איתי גדסי No Comments on בתגובה לדו"ח האמריקני: בימין קוראים לנתניהו להחיל את הריבונות

יו"ר איחוד מפלגות הימין הרב פרץ, הזהיר כי הדו"ח מראה את הבאות והוא תוכנית המאה של הנשיא טראמפ: מחלקת המדינה האמריקאית מחממת מנועים לקראת פרסום תוכנית טראמפ שתביא את טפטוף הקאסמים לכפר סבא. רק תוצאות מערכת הבחירות יקבעו את גובה המחיר"

צילום: פלש 90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת פרסום התוכנית: בימין מגיבים לפרסום דו"ח מחלקת המדינה האמריקנית, בו הוסר המונח "שטחים כבושים" מעזה, יהודה, שומרון ורמת הגולן. בימין חוששים כי מדובר בקדימון לקראת הצגת תוכנית המאה של הנשיא טראמפ.

תא"ל במיל יו"ר איחוד מפלגות הימין הרב רפי פרץ: "עכשיו כבר ברור, מחלקת המדינה האמריקאית מחממת מנועים לקראת פרסום תוכנית טראמפ שתביא את טפטוף הקאסמים לכפר סבא. רק תוצאות מערכת הבחירות יקבעו את גובה המחיר שתשלם ההתיישבות ביהודה ושומרון. חייבים רשימת טב גדולה וחזקה בממשלה שתמנע את הסכנה".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לדו"ח: "אדוני ראש הממשלה נגמרו התירוצים. הגיע זמן ריבונות. במשך שנים מדינת ישראל מתמודדת עם השקר הזה שקוראים לו כיבוש. שקר שמבוסס על הנחות יסוד מוטעות ואנטי ישראליות. שקר שאנחנו דורשים לעקור מהשורש. עם ישראל וארץ ישראל שזורים זה בזו משחר ההיסטוריה, כל תיאור אחר הוא פשוט שקר".

עוד הוסיף: "בהודעה הזו של מחלקת המדינה האמריקנית נפתח חלון הזדמנויות שיש לנצלו. הציבור הישראלי כבר מזמן הבין את זכותינו על הארץ ומתיישר לימין. אדוני ראש הממשלה, ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות. תקבל את מלוא הגיבוי מהרוב המוחלט של הציבור הישראלי. הגיע זמן ריבונות".



0 תגובות